(Мүмкіндігі шектеулі жандарға қызмет көрсетуді дамыту) DECIDE жобасы аясында 2019 жылдың 22-шілде мен 3-тамыз аралығында Лимерик техникалық институтінде білім беру бағдарламасын әзірлеу бойынша тренинг өткізілді

Өткізілен жер: ЛТИ, Лимерик, Ирландия

Қатысушы университеттер:

  1. Трансильвания университеті (Румыния)
  2. Миддлсекс университеті (Біріккен патшалық)
  3. Лимерик технологиялық институты (Ирландия)
  4. Дрезден технологиялық университеті (Германия)
  5. Самарқанд экономика және сервис институты (Өзбекстан)
  6. Ташкент ақпараттық технологиялар университеті (Өзбекстан)
  7. Қарақалпақ мемлекеттік университеті (Өзбекстан)
  8. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
  9. С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті (Қазақстан)
  10. Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы (Қазақстан)
  11. Академик Гафуров атындағы Худжанд мемлекеттік университеті (Тәжікстан)
  12. Куляб инновациялық басқару және технологиялар институты (Тәжікстан)
  13. Тәжікстан Республикасының Президенті жанындағы Мемлекеттік басқару институты (Тәжікстан)
  14. Крит университеті (Греция)

Лимерик техникалық институтында (Лимерик, Ирландия) 2019 жылдың 22 шілдесінен 3 тамызға дейін DECIDE жобасының оқу модульдерін дайындауға арналған екі апталық оқу бағдарламасы өтті. Бұл оқу ЕС аясында жоба бойынша серіктестерімен бірге өткізілді және DECIDE оқу жоспарының мақсаты, негіздемесі және мазмұны халықаралық сапа стандарттары мен халықаралық келісімдердің талаптарына сай, Болон процесі мен ECTS модульдік жобасына ЕС-TUNING жүйесін қолдана отырып жасалды.

Джерри Каллен (DTU) «Ағылшын тіліндегі арнайы мақсаттар (ерекше қажеттіліктер мен мүгедектік)» 1 оқу модулін енгізіп, модульдің сипаттамасы мен мұғалімдердің түсініктемелерімен таныстырды. Сонымен қатар, ол модуль 2-ні енгізді: Маркетинг – Теория мен практикаға кіріспе – Маркетинг негіздеріне кіріспе НПО дамуын қолдау және ұлттық кампания хабардар болу үшін стратегия құру. Бұл тренинг барлық серіктестерге арналған және кейіннен университеттің ресми бағдарламасына, мүмкін НПО бағдарламасына қосылады.

Доктор Манолис Кукуракис (Крит университеті) 3-ші Модульде: Кітапхананы пайдалану: Ерекше қажеттіліктері бар және мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін кітапханаларға қол жетімділік. «Ерекше қажеттіліктері бар адамдарға кітапхана қызметтері» бөлімі бойынша мүмкіндігі шектеулі жандар үшін кітапхана ресурстарына қол жетімділікті қамтамасыз етуге презентация арналды. Презентацияда ашық инклюзивті кітапханалардың рөлі, инклюзивті білім берудегі кітапханалардың рөлі және осы нәтижеге жетудің мүмкін жолдары туралы айтылды.

Пэдрэйг Керби (ЛТИ) 4 –ші Модульде: Қол жетімді білімді қамтамасыз ету үшін байланыс офицерлерін оқыту бағдарламасын көрсетті.

Даниэла Попа (ТУБ) 6 Модульді енгізді: Байланыс және өзара әрекет. Презентацияның мақсаты жоғары оқу орындарында дислексия және аутизммен ауыратын адамдардың интеграциясына оқу бағдарламаларына бейімделудің әсері туралы хабардар болу болды.

Профессор Ангела Репанович (TUB) қол жетімді дизайн және оқуға арналған әмбебап дизайн, сонымен қатар мүмкіндігі шектеулі студенттерге арналған оқу материалдарын қалай құрастыру және жасау туралы әңгімелейтін 7 «Физикалық және сенсорлық қажеттіліктер» модулін ұсынды.

Гилл Уитни, Гриндер Гревал, Марк Спрингетт, Паула Берначина, Сидчи Хара (Миддлсекс университеті) 5-ші Модуль «Таным және оқу» модулін (оның ішінде орташа және ауыр дислексиямен ауыратын адамдарды оқытудағы қиындықтармен) және 8 – ші модуль – «Әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтары». Презентацияда әртүрлі танымдық қабілеттері мен студенттердің оқуы, хабардарлығын арттыру және Ұлыбританиядағы тәжірибесі бар жағдайлар ұсынылды.

Гуриндер Гревал оқудың нақты қиындықтарын және университет жағдайында кездесетін негізгі қиындықтарды түсіндірді. Паула Берначина оқытуды жақсарту тобымен таныстырды және бірнеше мысалдар келтірді. Гилл Уитни танымдық бұзылуларға арналған стандарттарды, веб және еуропалық стандарттарды, сонымен қатар ISO -ға қол жетімділікті енгізді және осы саладағы стандарттар әлі де дамып келе жатқанын түсіндірді.


Материалдар

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *